Lördag!

Peter åkte iväg tidigt denna morgon för att bygga älg torn, ja ni hörde rätt:)
Jag satte Nova i vanen och vi gick en morgonpromenad i det fina vädret. Va i stort sätt bara hemma och vände(åt lite frukost osv).
Tog Nova med mig till gymmet och körde igenom min taniga lilla överkropp med lite styrka.
Nova var jätte duktig på gymmet. Hon satt snält i sin vagn och tittade på mammas och alla andras tokigheter.Jag har aldrig lämnat henne på barnpassningen ännu, sen är de inte någon på helgerna. Tänkte börja med att lämna henne när hennes storasyskon är med också, kanske känner hon sih lite tryggare då.

När Nova sovit middag och jag ätit maddag så kom Peter hem. Vi gick en liten promenad allihopa ner till Ica Maxi för att handla lite inför kvällen. Det blev potatisgratäng,kotlett,sallad och fetaost. Enkelt och gott.
Kollade Robinsson innan både jag och Baby strax efter slocknade i soffan.

Kram

Kommentarer
Postat av: Nina & Milton

Tjohoooooo

När kommer nästa inlägg, det är så kul att läsa eran blogg.

Lycka till med att sluta röka, det fixar du galant.

Kram

2009-04-16 @ 08:24:30
URL: http://elsklingarna.blogg.se/
Postat av: Tessan

Hej snyggis!

Vad duktig du är med träningen! Jag hade för mig att ni bor i Halmstad men nu är det Borås va?

Jag har varit dålig på att följa bloggar det sista - får skylla på den lilla bebben som gjort att jag mått mindre bra en tid.



Tränade du mycket när du var gravid? Jag kanske kan få lite bra tips av dig i så fall??



Pusse

2009-05-04 @ 18:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0