Helgen!

Vad jag är dålig på att uppdatera min blogg... Förlåt.

Helgen har varit helt underbar! Har haft mina "stora" barn här sedan i Torsdags. Det är helt underbart.
I Fredags gjorde vi Knalleland i all snö. Vi köpte bla en ny matta till vardagsrummet. Det blev en vit ryamatta,så go.
Vi hann även med att leka en stund på Lekborgen innan det blev lunch/middag på Max,mumma. Nova fick sin första egna meny,en max box.
När Baby kom hem ifrån jobbet så åkte jag och de stora barnen till gymmet. De lekte i lekrummet medan jag dansade Afro power dance.
När vi kom hem blev det hemmagjord pizza och Lets dance.

På Lördagen  jobbade Peter så jag och barnen fick roa oss på egen hand.
Julia och Anton cyklade; Nova satt i vagnen och jag gick ner til stan. Det va Elfsbergs helg på stan med lite spex på stora torget. Vi tog en fika innan vi gick till Maxi för Lördags godis.
När Peter kom hem ifrån jobbet så gick jag en långpromenad som jag avslutade i solariet. Så skönt.
Till kvällsmat blev det tacos, beställt av Julia och Anton.
 Kvällen blev lugn.
 Soffan, Robbinson och Lördags godis.

På Söndags morgonen gick jag;Nova och Anton på en långpromenad. Dock så cyklade Anton. Han har en vilja och styrka av stål den lilla killen.
Runt lunch tid åkte jag och de stora barnen till Navet. Hur kan jag ha missat detta super pedagogiska ställe?
Det var liknande Universeum i Göteborg,dock inga levande djur och växter. Vi averkade snabbt ett par timmar där innan det blev dax för middag.
Eftermiddagen gick åt till tvätt och städning,även en liten kvällspromenad hann jag med.

Kör buss genom Borås..


Mamma fick också åka med...


Anton tankar bilen...


Vatten lek...


Borrar och slipar...


Elekricitet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0