Träning!

Äntligen är jag igång med träningen som jag vill.
Veckans träninig ha sett ut på följande vis:

Måndag: Rask promenad i 1,5 timma, 45 min core på Gymet.

Tisdag: Rask promenad i 1 timma.

Onsdag:Step/styrka på Gymet.

Torsdag: Rask morgonpromenad i 1,5 timma,core i 45 min på gymet.

Fredag: Kanske en rask morgon runda snart(har inte bestämt mig ännu) step /styrka på gymet blir det iaf

Lördag: Förhoppningsvis en långpromenad med hela familjen

Söndag: Vila

Vad nöjd jag skulle vara om jag utan problem skulle få till det så här varje vecka.

Kommentarer
Postat av: Mia E

Vad duktig du är !!! LÄNGE.... sen jag tränade... hm... bad Mia... men jag tycker inte detär kul. Ha en trevlig helg.

2008-10-31 @ 09:17:21
Postat av: Anonym ;)

Jag kan inte läsa det du skrivit i det här inlägget. Det är så suddigt på skärmen.

2008-10-31 @ 11:21:56
Postat av: Maja

Duktig du är gumman...kram o ha en mysig helg!!!

2008-10-31 @ 11:32:21
URL: http://majjans.blogg.se/
Postat av: Hanna Engman

Va duktig du är!!!

Jag hade aldrig pallat att träna så mycket...

Kramis!

2008-10-31 @ 16:09:42
URL: http://fruengman.blogg.se/
Postat av: Nina

Hej



Du är så flitig.... att du bara orkar..hihi

Läste ett tidigare inlägg om att ett kärltill hade brustit, hoppas att allt ordnar sig.



så kul att följa er på din blogg

Kram

2008-11-02 @ 12:24:36
URL: http://elsklingarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0