Super duper god frukost.

Söndagen blev mycket stillsam. Det regnade precis hela dagen. Man känner inte för att göra speciellt mycket då. Passade på att städa av lite och ta hand om tvätten, jösses vad tvätt det var. Tog precis hela dagen, men nu är det gjort och gud så skönt.

Hade ställt klockan på väckning idag. Vilket underbart höstväder, solen sken och himlen var aldeles klarblå. Inte alls svårt att gå upp.



Va bjudna på fukost hos Marie och Noel. Skulle möta upp Anna ocg Ellen här utanför för att sedan ta en promenad upp till Hestra. Anna och Ellen var lite sena så när vi väl möttes upp så blev det raska steg. Jag var precis genom svettig när vi var framme. Har fått hosta och när jag nu ansträngde mig så blev kroppen helt slut.
Frukosten bestod av nybakade scones,marmelader och ost,dessutom hade fröken Karlsson gjort Amerikanska pannkakor med färska blåbär i som serverades med blåbässylt och keso. En helt underbart god frukost som jag helt enkelt inte kunde sluta att äta av så promenaden var välbehövlig kan jag lova.
Anna och Ellen tog följe med oss tillbaka mot stan, inte så jobbigt som på dit vägen, nu gick det ju bara nerför.



Lilla Noel sken som en sol idag.


Och Ellen sov i vanlig ordning när vi ses.


Nova fick melon,mumma.


Kollade igenom min blogg lite snabbt nu. Har verkligen för mig att jag berättat om Novas framsteg som liten 11 månaders bebis. Såg till min fasa att jag inte berättat att våran lilla höna faktiskt går lite själv nu. Hon ställer sig upp utan hjälp och traskar sedan iväg ett par steg, gullunge.
Tänkte tränat Body step ikväll men efter dagens promenad och andnöd så får jag nog snällt hoppa över det idag,tyvärr.
Nu kommer Baby hem ifrån jobbet så jag skall springa och pussa på honom lite.

Kram

Kommentarer
Postat av: Jenco ♥

Visst är det skrämmande hur ett berg med tvätt fort tornar upp sig...

Fasansfullt snabbt!

2008-10-06 @ 17:54:40
URL: http://jencobloggar.blogg.se/
Postat av: Hanna Engman

Vad mysigt när de börjar knata, iallafall till en början. haha

2008-10-06 @ 20:38:21
URL: http://fruengman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0