Slufikat.

Ja nu måste det bli ändring på allt fikande. Varje dag förra veckan så åt jag någon sorts fika,grrrr vad det känns nu. Skall försöka att hålla mig till sötsaker EN dag i veckan.
Jag gnäller på att inget händer med min vikt, men är det konstigt??? Får skylla mig själv. Men nu j*vlar så får det vara slut på allt sånt. Har ju bara ett par stackars kilon kvar,hur svårt kan det vara??? FY FAN,SKIT SVÅRT JU.
Behöver lite pepping känner jag:-) HJÄLP MIG!!!!
Ikväll skall jag gå på CORE iaf, så det är ju alltid något. Onsdag blir det förhoppningsvis Step/step styrka på morgonen om jag har barnvakt annars blir det Bodystep på kvällen och på Fredag blir det Step/styrka. Sen blir det promenader där i mellan.
Nu skall jag laga mat till mina barn.Potatismos,köttbullar,brocoli och lingon.

Kram

Kommentarer
Postat av: T&T

Hallå SnyggoLinen!

Du är superfin som du är och inte alls stor tycker jag men om du vill ha lite pepping så kan jag rekommendera att minska på ALLT som innehåller mjöl i några veckor. Jag tycker också det är lite små tungt nu och tror absolut det beror på hösten. Man är lite tröttare och jag har inte riktigt samma gnista att gå till gymmet. Men det ändrar sig snart :)



Pusse

2008-10-27 @ 15:56:59
Postat av: Ida

Du är snygg som du är ;)

2008-10-28 @ 09:23:24
URL: http://www.idakettil.blogspot.com/
Postat av: Jenco ♥

FIKA är gott!

Träna är...jobbogast att knyta på sig skorna...

Önskar jag hade lite mer av din karaktär...

2008-10-28 @ 19:24:36
URL: http://jencobloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0