Regn regn regn...

I måndags kväll va det dax för Body step på gymet,kul men ack så jobbigt. Skönt att krypa upp i spffan efter ett sådant pass.

Tisadags morgonen började så sent som 8.15, så skönt att känna sig utvilad. Kände mig dock lite små krasalig, hoppas inte att det är någon förkylning på gång.
Vi åkte till öppna förskolan när morgonbestyren var gjorda. Inte så mycket folk som det brukar vara, ganska skönt faktiskt. Sandra som fixat skor till Nova kom iaf, det var det viktigaste. Jag ångrar mig så att jag inte köpte tre par olika skor i olika storlekar när de va så billiga. Såg likadana skor på Skattkammaren för 700kr, jag betalade 200kr för ett par. Blev i villket fall jätte nöjd för mitt val.



Vi fikade lite med de andra mammorna och barnen innan vi åkte till Ica Maxi och handlade lite mat. Eftermiddagen blev stillsam. Nova sov ganska länge så jag kunde fixa lite här hemma.
Har lovat Marie länge nu att följa med henne på Dance på gymet så denna kvällen hade jag inte fler bortförklaringar att komma med;-) Jag kan nu konstatera att jag INTE är någon dansare, jösses vad svårt det var. Efter 40 min kände jag att det inte gav mig någonting så jag gick faktiskt ut. Men nu har jag provat iaf.

Idag Onsdag var det dax för den traditionella mamma lunchen, denna gången hos mig. Det blev parmalindad kycklingfile, rotfrukter i ugn,kall sås och sallad. Smakade smaskens om jag själv får säga det.
Idag hade vi sex trisslotter att skrapa och högsta vinsten hitills,125 riksdaler. Så nästa vecka har vi så mycket som 8 trisslotter att skrapa.
Noel och Nova lekte bra idag också medan lilla Ellen sussade sig i genom hela lunchen. Marie åkte lite tidigare än vanligt och jag och Anna fastnade framför datorn.
Anna är mäklare, super bra när vi nu skall kolla på en lägenhet. På bara några minuter hade vi planerat vilka väggar som skulle rivas, vilket golv som skulle läggas och vart kyl och frys skulle stå. För ett ögonblick trodde jag alltså att lägenheten var våran. Ja, man måste ju drömma:-)
Jag börjar känna mig lite små förkyld så idag blir det ingen träning för min del. Hoppas friskna till tills på fredag då veckans bästa pass går av stapeln, Step/styrka med Christine.

Lins lusen provar mammas hatt.


Ingen rör min snutte


Sover gott.



      

Nu ska jag ringa till mina "stora" yrväder som är hos sin pappa.

Kram.

Kommentarer
Postat av: Maja

Hoppas ni vinner storkovan nästa vecka;-) Syns senare älskling...pööösssss

2008-10-02 @ 09:14:12
URL: http://majjans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0