Mysig dag...

Vaknade före Nova idag, händer inte allt för ofta men idag så. Trots att jag hostat prcis hela natten så kände jag mig ganska utvilad. Fixade i ordning oss sen satte jag Nova i vagnen och så hoppade jag i gympa skorna. Mötte upp Matilda och Alfons som vi tog följe med till öppna förskolan. Marie och Noel va redan där när vi kom.
Är nog inte helt kry för efter den satans långa uppförsbacken till Kristineberg så va jag även idag precis genom svett och fick knapt någon luft. Ringde läkarn idag som lovade att skriva ut hostmed till mig under dagen så nu skall det väl bli bättre.
Öppna förskolan var lika mysigt som vanligt. Nova var helt slut efter nästan 3 timmars lek men sova mer än 30 minuter skulle hon absolut inte göra, hmmm...sablar bebis.

Nova fikar                Kärlek...                              Matilda och Alfons
     

Eftermiddagen har vi tillbringat på lekplatsen. Baby blev sugen på korv så han tog fram en engångsgrill. Vi var ensama på lekplatsen så grillningen fixade vi till där. Super mysig eftermiddag. Nu har Baby åkt iväg för att köpa glass till sina pannkakor, det finns verkligen ingen botten i den mannen. Efter att ha ätit 6 korvar med bröd så steker han en satts med pannkakor strax efter:-)






Kommentarer
Postat av: Maja

Guuuuud så mysigt...vill me ut o grilla korv nu...Pöösss miss uuuuuu!!!!!

2008-10-07 @ 18:44:49
URL: http://majjans.blogg.se/
Postat av: Sandy

så mysigt det ser ut!!!!!!! vet du hur länge engla sov efter öppnis då?? 3 timmar!!! fatta hon måste va trött! hehe! kram

2008-10-07 @ 21:26:31
URL: http://dandy84.blogspot.com
Postat av: Hanna Engman

Gu va gött med kåv! :-)

Mysdag ni haft!!!

2008-10-08 @ 22:12:35
URL: http://fruengman.blogg.se/
Postat av: Katja

va mysigt med grillning,ska jag med göra nån dag.kram

2008-10-09 @ 00:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0