Längtar till helgen.

Natten har varit lite små jobbig, förkylning. Kan liksom inte andas med näsan och så vaknar jag med en super torr mun en gång i timman. Vaknade iaf med att nästan inte känna av ngt av förkylningen, så det kanske blir att jag kan träna i morgon.
På morgonen åkte jag och Nova ner till Ica maxi för att handla lite frallor till förmiddagens gäster,Matilda och Alfons. De kom runt 10.00. De ville kolla in våran lägenhet. Lägenheten under oss skall bli ledig snart och M och hennes lilla familj var nyfikna på den,våran lägenhet är identisk med den.
Barnen lekte fint hela tiden, gullungar.

Nova och Alfons.


När Matilda och Alfons gått så blev de avlösta av Mariana och hennes lilla prins Rasmus som kom hit,så lekandet fortasatte hela eftermiddagen. Har haft en lugn fast jätte mysig dag.
I kväll har mamma med vän Bernt varit här och druckit lite kaffe och fikat på cheescake, smarrigt för dom kan jag tro medan jag snällt åt mina stackars vindruvor.
Har fått ytterligare ett recept av min kära vän Marie som verkar super smarrigt men jag återkommer med receptet om det är  lika gott som det låter:-) Ska prova i morgon.
Nu väntar soffan och Idol på mig. Baby är på skjut barnan så jag blir helt ensam i soffan:-(

Nova kör Rasmus på sin bil.


Kram


Kommentarer
Postat av: Maja

KALLA MIG INTE MARIANA!!!!! HAHA

Så söta bilder på söta barn;-) Tack för idag alltid kul o träffa dig...pöössss

2008-10-02 @ 20:09:24
URL: http://majjans.blogg.se/
Postat av: Sandy

Åh så söt min Nova gör på den första bildeN!

2008-10-02 @ 20:27:48
URL: http://dandy84.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0