Årsdag:-)

Onsdag!
Ja idag har vi årsdag jag och Peter.
Dagen var trots det ganska vanlig. Tränade Step/styrka på morgonen, skönt att komma igång på morgonen. Man blir mycket piggare under resten av dagen. Var dock helt slut direkt efter passet.
Gick till stan och mötte upp Anna och Ellen, lunchade på Kafe Viskan. Kycklingsallad blev det för mig medan Anna valde räksalladen, Supersmarrigt. Det blev en vända på stan innan vi återvände hem.
Jag och Peter hade planerat att gå till Oliven ikväll(Grekiskt) men han som många andra har dragit på sig en satans hosta så vi bestämde oss för att laga till något hemma istället. Det blev kyckling med feta ost i ugn med diverse tillbehör.


Fick även en super kul present. Jag ska tatuera mig...

Kommentarer
Postat av: Maja

Sååååå mysigt...grattis i efterskott på 3 års dagen;-) Pööösss

2008-10-23 @ 21:29:14
URL: http://majjans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0