Äntligen Fredag

Vaknade inte alls så förkyld som jag lade mig igår men helt snorfri är jag inte så någon träning blir det inte för min del idag, så tråkigt. Hade sett fram emot dagens träningspass så mycket. Bättre att vila så att jag kan träna fullt nästa vecka och att det då ger något.
Efter morgonens bestyr så åkte jag och Nova och handlade inför kvällen, ska göra Grekisk pytt i panna med fläskfile och köttet skall ligga i marinad under hela dagen därav så tidigt besök på affären. Åkte hem och la köttet i sin lilla marinad sen begav vi oss snabbt iväg till biblioteket där vi mötte upp Tess och hennes lilla Leo,vi skulle nu på sångstund.En gullig liten gubbe stod och spelade gitarr och sjöng ihop med barn och vuxna, Nova såg först lite fundersam ut men sen tyckte hon att det var roligt.
"Roligt att träffa dig i dag T,blir så sällan nu bara:-( Vi får helt enkelt ta oss i kragen."

Mor och Dotter


Tess och lilla Leo


Efter sångstunden gick vi och fikade sen gick vi en runda på stan tills det var dax för mig och Nova att åka på nästa "möte".
Vi skulle möta upp Ida och hennes Wilma och Sandra med sin Engla i Knalleland på Lekborgen.Så eftermiddagen blev lek för barnens del och "pladder" för oss mammor. En mysig eftermiddag.

Lek


Nu skall jag ha en fortsatt mysig eftermiddag och kväll med mannen i mitt liv och min minsta dotter.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0