Veckans träning... avklarade och planerade.

Måndag: Rask morgonpromenad 1,5 tim, Rask promenad i 1 timma på kvällen med lite löpning.

Tisdag: Rask promenad 50 min på bandet på Gymet, styrka: Ben,rumpa och mage

Onsdag: Step/styrka pass på morgonen, promenader 2x40 min på em

Torsdag: Rask promenad med de stora barnen på cykel.

Fredag: Promenad med de stora barnen på cykel och lilla i vagnen, Step/styrka på gymet.

Lördag: Morgon promenad

Söndag: Inte bestämt mig ännu

Ser ganska bra ut va???


Kommentarer
Postat av: sofie

Gud vad du tränar kvinna. Vart är vilodagen?=)

2008-11-20 @ 14:49:10
Postat av: Sofie

Herregud.... du är ju värre än mig =)

2008-11-20 @ 14:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0