Tiden bara rusar iväg...

Jag borde verkligen blogga offtare,man glömmer ju vart veckorna tar vägen. Men iaf...
Helgen har varit helt underbar,har haft alla mina barn hos mig och lite snö har det kommit till barnens stora förtjusning. I Torsdags vart det utvecklingssamtal för Julia i skolan, kan säga att hennes mamma var mycket stolt när hon lämnade klassrummet. På senare eftermiddagen slängde jag och Anton in hans cyckel och begav oss till Kransmossen för en promenad med Malin med vovve och Anna med bebis. En trevlig liten runda.
Kvällen blev läxläsning och mys framför tvn.

I Fredags hade det kommit lite snö så istället för att barnen fick ta cyklarna till sångstunden i stan så fick de helt enkelt gå. Detta till Julias stora fasa. Vi var ute i säkert fyra timmar och utan minsta gnäll. På kvällen följde de stora barnen med mig till gymet medan jag tränade step/styrka. Lekrummet är ju paradiset.
Efter träningen bar det hem till dusch och matlagning. Svärmor och mamma kom på middag. En riktigt trevlig kväll.

Lördagen började med en tidig morgonpromenad med Anna och Ellen medan resten av familjen låg hemma och sov. Jag var hemma lagom till frukost,lyxigt värre.
På em strosade vi omkring lite i Knalleland och barnen fick leka en stund på Lekborgen, även denna Lördag blev det lunch på Max.
Kvällen blev lugn.God mat och en hel skål med godis. Maten bestod av fetaostfyllda färsbiffar,klyftpotatis,kall saå och sallad... super smarrigt om jag själv får säga det.

Även i Söndags blev det en promenad på morgonen med Anna och Ellen, så om jag själv får säga det så har motionen och träningen gått ganska bra den här veckan.
PÅ eftermiddagen var vi ute hela familjen och åkte pulka i snö och lera. Va ju inte jätte mycket snö så tillslut så tog leran och de löv som låg kvar på marken över.

Grannens pojk var också med :-)


Åka pulka va roligt

Kommentarer
Postat av: Maja

Myyyyyyyspyyyyys:-) saknar er...kraaaaaaaaaaam

2008-11-25 @ 11:50:43
URL: http://majjans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0