Satan i gatan vad fort tiden går...

Jag måste bli bättre på att uppdatera här på bloggen känner jag,förlåt ni som väntat.

Söndag-Måndag!
Ja i Söndags blev det inte många knop gjorda här hemma,fy så trött jag var efter tjejmiddag och lite dans. Ju äldre jag blivit ju mindre alkohol tål jag och desto mer bakfull blir jag,vad beror detta på???
Vaknade iaf vid 10.30 på morgonen och fick lite panik när jag såg vad klockan var. Lugnade mig snart. Kände att det luktade super duper god bakfylle frulle ifrån köket.
Gick upp och mycket riktigt... Färska frallor,äggröra,bacon och färsk juice,guuuud sååå gottttt det va.
Resten av dagen tillbringade jag i soffan,förutom att vi åkte till mamma på fika en sväng.

Måndagsmorgonen fick bli att gå upp tidigt och gå ut och gå. Efter denna helgen så var det välbehövligt. Tog bilen till lilla Anna och ännu mindre Ellen så gick vi den långa runt Kransmossen. Peter Vart Pappaledig så jag hade lyxen att gå själv. Även denna morgonen var frukosten serverad när jag kom hem från promenaden,"Tack Älskling! Du vet vad en kvinna vill ha...MAT"
Efter frukost så bestämde vi os för att åka ut en sväng, det blev till Göteborg. Det blev att gå och kika i lite affärer,Baby köpte sig en ny mobiltelefon. Vi åt Thai lunch innan hemfärd igen.
Väl hemma så bestämde jag mig för att ta en promenad upp till Hestra och skåda Noel när han nu tar sina första steg,gullungen. Marie skulle ut på lite motion hon också så hon gjorde mig sällskap hem. Fast inte med någon promenad utan hon ville springa, kunde ju inte verka sämre så jag hängde på. SATAN vad jobbigt det va. När jag väl var hemma(helt förstörd) fortsätter Marie ända hem till sig igen,hon ropar också: Ja,då kan jag börja springa nu då! "Marie! Jag är skt imponerad!!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0