Ny vecka!

Ja nu var det ny vecka igen. Jösses vad fort veckorna går. Det är ju för satan snart jul igen.
Igår förmiddag blev det inte mycket gjort på Regementsgatan, en misslyckad sockerkaka vad var vi åstakom. Runt lunch tid åkte jag och Nova hem till Marie och "Pott Mora" för att därifrån promenera till öppnaförskolan på Tullen. Ett mysigt litet ställe men det kändes som att mammorna där var lite för präktiga för våran slappa stil:-)
Efter besöket i körrkan så gick vi en liten promenad innan det var dax att åka hemåt igen.
Skulle ha tränat Affro power dance på kvällen men mitt huvud "spökade" lite väl mycket så det blev soffan för min del.

I morse tottsade jag och Nova regnet och promenerade till öppna förskolan på Kristineberg(där vi nu mera känner oss hemma) Det var många kända ansikten där idag och såklart fikade vi världens godaste nybakata frallor.
Nova fick en försenad födelsedagspresent av Engla och hennes mamma Sandra,en bok med djur i. "Tack snälla!"

 
Novas nya stil när hon blir blyg!


Kompisarna!

Noel                           Ellen                          Selma
     

Alfons                       Engla
  

Nova lär sig att klappa fint!


Efter lek,bus,sång och frukost så bar det av hemåt igen,hade bjudit in mina vänner på lunch idag så först blev det ett stopp på Ica Maxi. Marie och Anna med barn kom vid 13.00 tiden. Så det blev inte många timmar jag var utan dem idag. "Alltid lika mysigt att träffa er tjejer!" Ses även i morgon igen då Anna och Ellen har veckans Onsdags lunch.

Ikväll blev det ett spinning pass och soffan.
Spinning är inte min stora favorit men det gick faktiskt hyfsat bra, hade kanske gått ännu bättre om instruktören hade haft  lite mer go i sig. I morgon är det iaf dax för step/styrka och då vet jag att jag kommer att vara helt slut effter passet,gött.

Kram

Kommentarer
Postat av: mor tuta

Jag skrattar ihjäl mig åt Novas nya blygstil. HA HA HA!

2008-11-11 @ 21:57:15
Postat av: Maja

Hihi Nova är så söt....och du är duktig som vanligt med din träning;-) kram

2008-11-11 @ 22:06:56
URL: http://majjans.blogg.se/
Postat av: Sofie

Så söt hon eran lilla Höna Nova!!!

Kram

2008-11-13 @ 22:10:26
Postat av: Mia E

Då var mean med i den skyddade världen... Kram

2008-11-17 @ 12:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0