Måndag-Tisdag!

När jag blev väckt av Nova igår morse önskade jag bara att Peter va hemma och kunde gå upp,trotts att kl ändå va 07.30 så va jag super trött. Förmiddagen gick bla åt att kolla igenom månadens räkningar. Att alla räkningar skall komma samtidigt och precis innan jul är väl inte vad man önskar men så va fallet i våran lilla familj.
Vid lunch tid packade jag ner lillskruttan i vagnen och vi gick till stan för att möta upp Anna och Ellen. Det blev en god kycklingsallad på cafe Viskan och lite span i stans affärer. En super mysig eftermiddag med andra ord.

Fotografen är väl inte den bästa,ett halvt huvud av Anna och en liten Ellen som tittar i bordet...




Peter jobbade kväll så lilla mamma kom för att passa Nova medan jag och min kära lilla vän Marie tog oss en promenad till gymet,körde ett styrke pass för att sedan gå en något längre promenad hem." Duktiga vi är Marie"


Tisdag!


GRATTIS MARIE PÅ DIN STORA DAG! NU ÄR DU VERKLIGEN GAMMAL,MEN MAN BLIR JU INTE ÄLDRE ÄN VAD MAN GÖR SIG. HOPPAS ATT DU HAR HAFT EN UNDERBAR 30 ÅRS DAG!
PUSS OCH KRAM TIL DIG MIN VÄN!

Vaknade piggare idag än igår så vi 10 tiden satte jag Nova i vagnen och gick ner mot stan. Behövde handla mig ett par nya Aerobic skor så det blev det. Nya modellen av Nikes sko. Super snygga och sååå goa så i mörron sa jag testa dom på step/styrka passet. Blev även lite nya träningskläder och ett par jeans. Vågar dock inte kolla mitt konto

Mötte upp mamma/mormor i stan så vi tog en lunch ihop. Bestämde mig sedan för att ta en långpromenad hem,man får passa på när Nova är nöjd i vagnen.

Kram tills vi ses igen.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej Ulle!

Alltid kul o shoppa;) O sen få träna i det e ju ännu bättre;)

Ser ut som om ni har det bra i borås..

Kram Sofie K

2008-11-25 @ 20:26:39
Postat av: Sandy

Kul o prata med dig innan!! Tänker på dig. Stor kram

2008-11-26 @ 12:32:51
URL: http://dandy84.blogspot,com
Postat av: Anonym

Har du koll på julklapparna än?

2008-11-26 @ 22:07:49
Postat av: Ulle

Full koll på alla julklappar;-)

Vem undrar?

Önskar du dig något särskilt?:-)

2008-11-26 @ 22:55:39
URL: http://missuj.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0