Jag är så tacksam...

Jag är så tacksam och glad att jag träffat en vän som förstår mig, en vän som gör mig glad och en vän som kan säga till mig om något är fel...

"Marie! När jag flyttade till Borås så kändes det mesta i mitt liv ganska hopplöst. Borås är en ganska "svår" stad att komma in i. Jag hade sedan turen att träffa dig! Det tog inte lång tid innan jag kände att jag kunde säga precis allt till dig, det käns som att jag känt dig sedan barnsben. En vän som dig skulle alla ha. Du stöttar när stunder är svåra,du har så lätt till skratt och det jag uppskattar mest hos dig är din "rak het".
Puss på dig min vän!"


Kommentarer
Postat av: Mor Tuta

Nuuuuu är jag glad. Tack söta vän för de fina orden. Puss puss

2008-11-06 @ 16:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0