Helgen!

Usch! Helgerna går alltid för fort. I Fredags em va jag och tränade ett step/styrka pass på gymet. Kul men ack så jobbigt.
På kvällen kom Faster L hit på lite middag och tv mys. Det blev Grekisk pytt i panna igen,väldigt uppskattat.
På Lördagsmorgonen så var det ingen i min familj som var laddade för en promenad så jag hoppade själv i gympa skorna och pluggade i hörlurarna i öronen sen gick jag en super duper runda, så skönt att gå själv med bara musiken som sällskap. Kände mig som en ny människa när jag kom hem.

På eftermiddagen åkte vi till Knalleland en sväng.Nova hade fått pengar till en docka av sin Faster E i födelsedags present så vi inhandlade det, blev även lunch/middag på Max. Flottigt och gott.
På kvällen var vi bjudna till Faster L med "man" men Baby fick åka själv. Nova hade inte sovit på hela dagen och va döds trött sen gjorde det saken inte bättre att jag och Baby knappt kunde titta på varandra utan att bli irriterade. Så det var nog lika bra att han åkte själv. Vi fick vara ifrån varandra lite. Så Söndagen blev betydligt mysigare.

Baby var ute och jagade på dan. Jag och Nova tog en promenad sen gjorde vi pannkakor lagom tills pappa kom hem,uppskattat.
Äntligen fick jag till slut min efterlängtade pizza. I över en vecka så har jag gått och längtat efter pizza men inte ätit det. Denna Söndagskväll blev det alltså av. Man längtar och längtar men när man väl äter det så är det ju faktiskt inte så gott,konstigt.

I morse tog jag och Nova en långpromenad med Anna och Ellen,Nova var väl nöjd i 10 min av 90 min. Jag har inte hört henne skrika så någon gång förut,inte ens som liten bebis. Men så fort jag tog upp henne så blev hon tyst. Först trodde jag att hon kanske hade ont någon stanns men när hon tystnade varje gång jag tog upp henne så förstod jag snart att så inte var fallet,hon ville helt enkelt inte sitta i vagnen.En vilja av stål har den lilla damen,undrar vart hon fått den ifrån?? Jag som är som en liten ängel.

Ikväll så blir det ett core pass på gymet,förhoppningsvis hinner jag även med en liten promenad till innan dess också.



Jag saknar mina stora barn så himla mycket nu. Det gör så ont i mig varje kväll som jag pratat med dem, får hela tiden förtsöka att hålla tillbaka tårarna när vi pratar. Jag älskar dem så otrlogit mycket. Något fattas mig hela tiden då de inte är här. Så fort jag ser dem så känner jag mig hel,aldrig annars. Nu kommer de på Torsdag. Jag räknar varje timma och minut.

Kram

Kommentarer
Postat av: Maja

Beundrar dig gums...sååå duktig. Pizzan var du värd;-) Kraaaaaaaaam

2008-11-03 @ 13:01:36
URL: http://majjans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0