Dagarna går så fort...

Ja fy så fort dagarna går. Hinner inte med allt jag vill göra.
I Måndags morse åkte jag och Nova upp till Anna och Ellen för att tillsammans med dem få en mysig,lång och svettig promenad gjord. Lång och svettig blev den men mysig vet jag inte. Sällskapet var super trevligt men mitt barn hade verkligen bestämt sig för att hon inte ville sitta i vagnen. I 70 min av 90 så skrek hon i högan sky. Då menar jag SKREK. Så fort vi var tillbaka och jag satte henne i bilen så började hon att skratta. Först trodde jag att hon hade ont någon stanns men jag förstod snart att så var inte fallet.
På eftermiddagen kom Mamma/Mormor på besök. Alttid lika uppskattat. Nova fullkomligt lyser när Mormor visar sig. Jag han med att damsuga och diska.
Hade tänkt att täna Core på kvällen men jag kände verkligen inte för det så jag och Baby satt i soffan precis hela kvällen,jätte skönt.



På Tisdags morgonen kom Svärmor hit för att passa Nova när jag  körde lilla Mamma till sjukhuset. Hon skulle operera bort grå starr i sitt öga. Under tiden som hon gjorde sin operation så gick jag och Anna samma promenad som på Måndagen. Denna dag blev den dock även mysig. Lagom till att vi gått färdigt så ringde Mamma och talade om att operationen var klar och att hon fick åka hem. Så jag körde hem henne sen var jag bara hemma och duschade och hämtade Nova. Vi åkte till öppna förskolan. Nova tulltade runt i sin ensamhet och var jätte nöjd med det. Super mysigt att bara sitta och iakta henne.
Efter lunch och en tupplur gick vi ut på en promenad. Vi mötte upp Marie och Noel en liten stund i statsparken innan det var dax att gå hemåt igen. Väl hemma så bytte vi bara till bilen och åkte till Mamma/Mormor på lite middag. Attans gott.
kvällen varvades i soffan och tvättstugan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0