Äntligen är jag hel...

Igår kom mina underbara små trollungar. Innan de kom så hann jag med en långpromenad med Anna och ett core pass på gymet,duktig flicka!
Når barnen kom så fullkomligt skrek Nova ut sin lycka. Hon lät dem inte vara en sekund under hela kvälen. Det värmer så i ens Mors hjärta. Jag känner mig verkligen hel när jag har dem samlade. Det blev pannkakor till kvällsmat till Julias stora glädje. Mamma/mormor kom och gjorde oss sällskap.
Jag klippte även av Julia sitt slitna hår,guuud så fin hon blev.





Idag fick jag lite sov morgon,08.15 fick jag stiga upp. Novas storasyskon lekte med henne en stund på morgonen. De är så duktiga med sin lillasyster.
Förmiddagen har gått till att spela spel,leka och busa. Vi har även varit och handlat inför kvällens middag och mys framför tvn. Efter att vi var färdiga beslöt vi oss för lunch på Mc donalds. Jag hade nog just då världens gladaste barn.



  

  

När Baby kommer hem så sticker Jag,Julia och Anton till gymet. Jag skall köra ett step/styrka pass och barnen ville följa med för att leka ideras gigantiska lekrum.

Ikväll står det baconlindad fläskfille med klyftpotatis,pepparsås och sallad på menyn. Efterätten består av säkert 1kg godis ifrån karamellkungen.

Trevlig helg på er!

Kram.

Kommentarer
Postat av: Mor tuta

Hon är ju superduper fin i håret ju. Kanske ska anlita dig nästa gång jag ska frisera mig. Pöss

2008-11-07 @ 19:58:46
Postat av: Hanna Engman

Vilka goa ungar du har Ulle, så fina alltså!!!

2008-11-07 @ 22:28:58
URL: http://fruengman.blogg.se/
Postat av: cecilia åhman

Alltså på bilden högst upp undrar jag bara; Vem blev utan underlägg, tallrik och bestick?? Ha, ha.

Jättekul verkligen att läsa din blogg Ulle. Vill gärna fortsätta!!

Kram

2008-11-09 @ 12:27:17
Postat av: Jenco ♥

Ja vem har lagt pannkakan på bordet??

Moohahahaha!

Lösen please!!

2008-11-09 @ 20:55:49
URL: http://jencobloggar.blogg.se/
Postat av: Ulle

Deras Mor satt där och delade pannkaksbitar till den minsta i familjen,det var dock den odelade:-)

2008-11-10 @ 09:05:31
URL: http://missuj.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0