Måndag!

I Måndags morse tog jag och Nova en långpromenad, den gick runt stallet,Gässlösa,Damsvedjan,Kristineberg och hem. En bra morgonpromenad för att vakna till på morgonen och få bort några kallorier på fel ställe. Vid lunch tid blev jag upphämtad av Anna och Ellen för ytterligare en tripp till Ullared. Svärmor och Mamma/mormor skulle dela på att ta hand om lill skruttan. Hade tänkt att ta med mig henne men efter Lördagens kaos med folk där så bestämde jag mig för att hon skulle få det betydligt bättre hemme med sin Mormor och Farmor.
Dagen gick snabbt och vi fick mycket handlat,julklappar till barnen. Gekås är verkligen perfekt när det gäller att handla julklappar till mindre barn.

Innan vi gick in på Gekås bestämde vi oss för att äta lunch, mitt inne på restaurangen sitter självaste konungen av Ullared och dricker sitt kaffe. "Vad fin du är,är det du som är kungen av Ullared?"Frågade jag. Helt allvarligt fick jag tillbakatill svar:"Ja,det kan man säga!" Inte så mycket som ett leende. Jag trodde at detta var en man som kanske jobbade med att klä ut sig,leka med barn eller liknande. Innan han gick så var jag tvungen att ta en bild av honom och det fick jag, sen satte sig konungen i sin vita VOVLVO 740 Kombi och åkte iväg. Hahahahahaha jag har inte skrattat så mycket på länge.


Kommentarer
Postat av: Hanna Engman

Oj vilken utstyrsel... :-)

2008-12-08 @ 10:39:00
URL: http://fruengman.blogg.se/
Postat av: Maja

Hahahaha vilken lirare;-)

2008-12-08 @ 12:34:32
URL: http://majjans.blogg.se/
Postat av: Annapanna

Konungen av Ullared - vårt möte ska jag sent glömma! Väntar han på oss nästa gång tro..;)!?

2008-12-10 @ 00:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0