Trött...

I Fredags morse var det åter igen dax för ett step/styrka pass på gymet då svärmor passade lillfisen. Var så otroligt trött precis hela Fredagen och det har hållt i sig. Jag och Nova va en sväng i Knalleland och kikade lite på eftermiddagen innan Baby kom hem från jobbet.
Kvällen blev en lugn kväll framför tvn med tacos och allt vad det innebär,givetvis en stor skål med godis också. Både jag och Baby somnade tidigt helt utslagna i soffan.

Lördag morgon tog jag en skön långpromenad med bara mp3n som sällskap. Svärmor kom runt 11 föt att passa lillskruttan medan jag och Baby skulle få vara lite för oss själva. Vi bestämde oss för att åka till Ullared. Själva blev vi INTE kan jag säga. Hur dumma får man bli. Åker till Ullared en Lördag precis vid löning och innan jul,vilken jävla hysteri. Lite fick vi handlat iaf men jag va inte så orolig för jag och Anna skulle åka på Måndagen igen.
Vi var lika trötta denna kväll och orkade inte ens laga mat så det blev thai mat ifrå Thai path,smarrigt värre. Som kvällen innan somnade vi som små grisar i var sin ände av soffan.

Baby var ute i skogen och jagade på Söndagsmorgonen så jag satte Nova i vagnen och gick även denna morgon en härlig morgonpromenad. Gott och svettigt.Eftermiddagen gick till att göra ingenting. Lite tvätt och pyssel här hemma.Mamma/mormor var här på lite advents fika,så mysigt nu när julen närmar sig. Senare på eftermiddagen blev det en långpromenad till men då bara med mp3n.
Faster/Svägerka L kom på lite middag på kvällen och vi spelade lite spel,super mysig kväll.



Under kvällen som L var här upptäckte vi att min nyinköpta regn jacka hade samma mönster som mina gardiner,dagen efter mötte jag även en liten dam på stan som tvunget behövde kläcka ur sig att hon hade ett dusch draperi i likadant mönster och bara några minuter efter det så kom det ett med i från L då hon märkt att de hade underlägg på hennes jobb i SAMMA mönster. JAG VILL INTE HA MINA NYA GARDINER OCH MIN NYA JACKA LÄNGRE!!!


Kommentarer
Postat av: märiiiiiii (med engelsk brytning)

HA HA HA HA HA HA HA!

2008-12-03 @ 11:26:01
Postat av: Hanna Engman

Hahahahaha! Fan va roligt!!! :-D



Och du...

Du är utmanad! Se min blogg! Kramis! ;-)

2008-12-03 @ 19:14:21
URL: http://fruengman.blogg.se/
Postat av: Anonym

ha ha ha ha ha

2008-12-05 @ 21:44:56
Postat av: katja igen

glömde underteckna,men FAN va kul kort......pöss

2008-12-05 @ 21:49:14
Postat av: Sandy

mohahahaha asg

2008-12-06 @ 21:34:20
URL: http://dandy84.blogspot,com
Postat av: Ida

Jätte fin jacka....Köpte du den? Kramar

2008-12-07 @ 01:03:06
Postat av: johanna

roligt.. vad jag skrattade:) kramis

2008-12-08 @ 21:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0