Träningen under julhelgen!!!

Träningen under julhelgen har faktiskt gått förvånandsvärt bra. Ja inte jämfört det hur det var innan helgerna började,men jag är ändå ganska nöjd.



Varje dag har det blivit minst en lång och svettig promenad och ibland två. Någon dag har jag i samband med promenad hoppat in på gymmet och även kört lite styrka.
Viktmässig så har det väl inte hänt så mycket under dessa dagar men jag är ändå nöjd med att bara kunnat "hålla" vikten stilla med tanke på vad man stoppat i sig var och varannan dag.

Idag har jag och Nova gått en runda på morgonen,dock inte så länge...45 min kanske. Tänkte gå senare igen med vikterna runt vristerna och avsluta med lite styrka här hemma. Va och inhandlade lite hantlar i olika vikter igår så jag tror nog att det kommer att bli folk av mig också en dag.

Jag har ju viljan,men sablar vad svårt det är när man vet att det står 1/2 kilo smågodis längst upp,längst in i hyllan(har ställt det där för att jag måste ta fram en stol för att få ner det,ska ju va lite jobbigt iaf om jag nu måste).
Satan jag måste ju ha bättre karaktär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0