Torsdag!

Idag kom barnen...hurrra vad glad jag är.
Innan barnen kom hann jag med en lång och svettig morgonpromenad med Nova i vagnen. Promenaden gick runt stallet,Gässlösa,Damsvedjan,Kristineberg och hem. Hua vilken uppförsbacke det är upp till Damsvedjan,kunde knappt andas när jag väl var uppe. Innan vi gick hem så gick vi in på Ica Maxi för att handla lite mat.

Eftermiddagen gick åt att planera kommande 30 års fest nästa Torsdag. Ja usch ja,nu blir man gammal. Har bestämt mig för att bjuda hit lite tjej kompisar på mat och dryck och lite lek. Allt i sin enkelhet. Valde en Torsdag för att jag själv vet hur mycket aktiviteter det är i December månad. Riktigt roligt att så många ända kan komma. Särskillt roligt att ni som ändå åker en bit tar er denna tid. Ser verkligen fram emot en super mysig kväll.





Barnen kom runt 16.00,så mysigt. Blev bara en massa mys i soffan och lite läx läsning.
När barnen lagt sig så hoppade jag i gympa dojorna och pluggade i lurarna och tog en jogging tur,så skönt. Men trött va jag efter vill jag lova.

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0