Tisdag!

I Tisdags var Peter hemma och va Pappaledig så på morgonen passade jag på att ta mig ut en runda själv. Sprang/joggade i en timma,kände mig nöjd efter att ha fixat det.
Väl hemma va Baby och Bebis redan klara så jag hoppade snabbt in i duschen och vi åkte iväg till öppna föskolan. Peter har aldrig varit med där innan,tror att han tyckte att det var lite mysigt. Åkte till Andreas i stan och åt lunch, stans bästa lunch restaurang om man vill ha husmanskost. Buffe med olika rätter att välja mellan.

Denna dag:
Hemmalagat mos
Kokt potatis
Bruna bönor
Raggmunkar
Pasta
Fiskgratäng
fläsk
Nötfärsbiffar
Salladsbord
Bröd

Så här ser det ut varje dag fast då med olika rätter, finns alltid något för alla.
Åkte mätta iväg till Knalleland, köpte mig min kläning som jag skall ha på min 30års fest med budrna. Super nice blir det.
Morfar med Novas nya bokhylla. Det blev så bra. "Tack snälla Pappa/Morfar!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0