Söndag!

Såklart att blev det en långpromenad på mogonkisten,sprang faktiskt lite också:-)
Fixade och donade här hemma under förmiddagen innan det var dax för att köra hem barnen till sin far,ville bara städa ut alla baciller ifrån magsjuka. Så massa tvätt och rejäl storstädning.
Anton hade inte visat några symtom av magsjuka så jag trodde han klarat sig undan men för säkerhets skull så tog jag med en mat kasse i bilen. Precis när jag kör in på barnens fars gata så hör jag Julia skrika"Anton spyr!" Mycket riktigt så spydde han men ALLT i påsen, så duktig kille mamma har. Jag lämnade alltså över två barn och en påse spyor.

Väl i Borås igen så hade min kära man packat iordning för att åka iväg till Göteborg,ni som undrar vad man pacakar med sig till Göteborg för ett par timmar utanför sitt hus har alltså inga barn. Det är blöjor,våtservetter,ombyte,varmare kläder ifall det blir kallt,frukt,välling,gröt osv osv.
Iaf så åkte vi till Liseberg på julmarknaden. Lite dåligt samvete för att inte de stora barnen var med hade jag när vi åkte men inte när vi kom dit. Det var verkligen såååå mycket folk. Kunde inte alls njuta av julstämningen. Förra året var vi där bara två dagar innan julafton,perfekt. Så Julia och Anton:"Vi åker då istället!!!"






Kommentarer
Postat av: Sofie

Även om inte julstämningen var där, så fick du ju iaf åka din favorit karusell;) Prinsesshästarna!!!!

Ses snart vännen!! Stora kramen på din stora dag oxå!!! 30 År!! Wow!

PUUSSS!!!

2008-12-10 @ 12:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0