Onsdag!

Morgonen startade som vanligt på Onsdagar med ett step/syrka pass på gymet. Gott som satanoch stark blir jag  .Svärmor var hemma och passade lilltösen. "Tusen tack!"
Vid lunch tid kom Marie och Noel hit. Skulle egentligen haft lunch hos Anna idag men hon är sjuk den lila stackaren,"Hoppas det blir bra snart lilla vän!"
Men iaf så kom "Nisse" med sin mor hit och vi målade med fingerfärg, kan låta mysigt men jösses vilket kaos,fast ett nu i efterhand ett ganska mysigt kaos. Färg överallt, en ledsen liten "Nisse" och när det vankades dusch så blev de båda små barnen hysteriskt ledsna. Man kan skratta i efterhand men just då var det ganska svettigt.





Efter att våra konstnärer vart färdiga så följde jag och Nova "Picaso" och hans mor en bit sen gick vi en bamse runda, svettiga och "goa" kom vi hem lagom till Pappan i husen också kom hem.
Lagade lax,pressad potatis,brocoli och kall så tills att "Bonde söker fru" började.

Kram

Kommentarer
Postat av: Hanna Engman

Jag tänkte med plocka fram vår fingerfärg. Men ärligt så har jag inte "vågat" det än... ;-)

Fint de gjorde!

Kramis!

2008-12-08 @ 10:40:15
URL: http://fruengman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0