Måndag-Tisdag!

På Måndags morgonen klockan 08.13 befann jag och Nova oss på Kransvägen för att gå en morgonpromenad med Anna och lilla Ellen. Rundan e en jäkligt bra runda,särskillt med barnvagn,alltså gått om uppförsbackar.
Åkte direkt efter promenaden till Ica maxi för att inhandla all mat och tillbehör för kommande fest på torsdag. Mycket blev det. "Så tjejer! Ni behöver inte vara rädda för att gå hungriga härifrån!"
Efter lunch kom mamma/mormor för att passa lillfisen medan jag åkte till sytemet och handlade även då inför Torsdagens fest. "Så ni behöver inte att gå töstiga härifrån heller!!!"
Hade bestämt mig innan på dagen att jag skulle gå en runda till på kvällen men vädret gjorde att jag verkligen inte kände för det. Mötte istället upp "Mor Tuta" på gymet där vi började med lite kondition och sedan fortsatte med styrka. Fy vad det är tråkigt med styrketräning men ack så behövligt för min del.

Även Tisdags morgonen startade på Kransvägen med Anna och Ellen,lika svettig och go denna dag.
Nova somnade ganska snabbt hemma sedan så jag passade på att förbereda för Torsdagens alla lekar och bus,så roligt det kommer att bli.
Vid lunch va det åter igen dax att ta sig till Kransvägen men nu för veckans mamma lunch så nu hade vi även Marie och Noel som sällskap,super god mat. Stannade dock inte så länge utan gav mig iväg till Eko hallen för att köpa engångs vinglas. Smidigt att bara slänga sen...lata jag som talar.
Vid 16 när Baby kom hem satte jag Nova i vagnen och gick upp till sjukhuset,skulle göra ännu en MR röntgen,Peter mötte upp oss och tog Nova med sig hem. Jag gick sedan en rask promenad hem. Va bara hemma och duschade och för tredje gången denna dag begav jag mig till Kransvägen men bara för att hämta upp lilla Anna och sedan fortsätta till Ulricehamn. Malin bor där, denna underbara människa har verkligen underlättat massor för mig denna dag. Malin var förut frisör och nu mera konditor. Jag fick alltså mitt hår toppat och min tårta bakad. "Tack snälla Malin för att du tog dig denna tid,du har/är verkligen varit super snäll!"
Vid 21.30 va vi tillbaka i Borås och då passade jag på att hoppa in och sola lite innan jag åkte hem igen...skit trött.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0