Julafton!

Morgonen började tidigt. Jag,baby och Nova gick en promenad innan all stress. Jag fick en toppen julklapp av Baby på morgonen,vikter som man sätter på vristerna. Tydligen så ska det vara jobbigt att gå också... Det va det också kan jag lova, fy satan vad det kändes i benen.

Vid 13.00 bar det av till Sjöbo till Peters mamma där redan resten av hans familj befann sig.
Det blev julbord,kalle anka och så kom tomten.
Efter julklappsutdelning åkte vi hem till oss där min familj redan befann sig, dvs mamma,pappa och lillebror.
Vi började direkt med attt dela ut julklappar så att Nova skulle orka vara med. Jösses vad julklappar hon fick, de stora barnen hade fått precis lika mycket de också. "Tack snälla alla ni som gett våra barn så mycket julklappar!"

     

På kvällen blev det julbord IGEN men med lite lugnare atmosvär,Nova slocknade ganska tidigt.

Lilla Pappa fick ha keps på sig,han har slagit i sitt lilla huvud och är helt inlindad med hushållspapper...


Jag fick iaf världens bästa julklapp av min lillebror. Den 16e April åker jag till honom i Barcelona!!! Alldeles själ dessutom. Är redan nervös för hur allt skall gå här hemma.

"Magnus! Tack snälla för världens bästa jul och födelsedags pressent. Det skall bli så kul och jag kan inte tacka dig nog. Jag älskar dig så mycket. Massa pussar till dig!!!"


Kommentarer
Postat av: Sofie

Wow! Det var ju ingen dålig klapp precis;) Det kommer att gå super bra när du e iväg o roar dig med lillbrosan..;)

Hälsa till hela familjen. Gott nytt år!!

Puss o Kram Sofie.

2008-12-27 @ 18:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0