Fredag-Lördag!

Magsjuka!!!!

Peter sa på Fredags morgonen att han spytt och suttit på toaletten hela natten och va tvungen att vara hemma ifrån jobbet. Kände direkt att jag kände mig illa måeende när han sa det men trodde att jag inbillade mig.
Åkte istället och tränade ett morgon pass på gymet nu när Peter ändå va hemma. Step/styrka blev det.
Hann till Ica maxi för att handla lite blåbärssoppa men mer hann jag inte. Så fort jag kom innanför dörren så kände jag hur jag började ulka, det var alltså min tur. Hela Fredagen ägnade jag på toaletten och i sängen.

Som tur är så finns Mamma/mormor när hon behövs som bäst. Julia och Anton fick vara där hela dagen,de hade bakat pepparkashus och haft det super mysigt.

På Lördagen var det Julias tur,som väl va så kände jag mig bättre och kunde ta hand om denna ynkliga lilla tjej.

Så Fredagen och Lördagen har inte varit några höjdar dagar...

Kram


Kommentarer
Postat av: Hanna Engman

Magsjuka är så hemskt!!! :-(

Jobbigt att det gick från mage till mage...

Hoppas ni mår bättre! <3

Kramis!

2008-12-09 @ 09:35:31
URL: http://fruengman.blogg.se/
Postat av: Ida och Wilma

Uscha vad jobbigt med magsjuka,blää.Men brukar försvinna snabbt.Jag mår illa konstans för min täta näsa :( Bättre tider i vår,sommar och hörst :P Hade bra kramar

2008-12-09 @ 15:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0