Fortsatt 30 års dag...

Det tog ett bra tag innan jag kunde hämta mig efter morgonens och förmiddagens upptåg,men jösses vad kul det var. Jag önskar att alla kunde ha så fantastiska vänner som jag har. Helt galna men helt underbara.

Runt senare eftermiddag blev jag återigen firad men nu av Familjen. Älsklingen kom hem med världens finsate blombukett, miss sixty jeans som jag suktat efter men aldrig skulle unna mig själv,nya van gils parfymen, pengar till att göra något bara för mig själv(typ ansiktsbehandling eller likn)en super cool mössa ifrån Carlings som passar som en "smäck" till min nya jacka..."Tack Baby för super bra presenter. Jag älskar dig så mycket!" Mor och Far kom och även av dem fick jag ett tillskott i kassan. Många har säkert förstått att det inte alltid finns så mycket pengar över till sig själv när man är mammaledig så även Svärmor och svägerskor överlämnade pengar."Tack snälla ni!

Kvällen blev förövrigt stillsam, mat och superduper smarrig tårta...

Tårtan är Bakad av Bästa Malin...


Mor,Svärmor och jag...

 
Lite båk om vem som ska hålla om mig mest, Far,dotter och Mor.




VI fick även besök av små Lucior. Nova med sin stora kusin Emilia.


Ikväll blir det tjejmiddag så nu måste jag förbereda...

Kram

Kommentarer
Postat av: Maja

Så mysig dag du verkar haft....söta lucior;-) Syns ikväll gums...slit inte ut dig t dess...:-) Kram

2008-12-11 @ 09:35:28
URL: http://majjans.blogg.se/
Postat av: Sandy

Fin tårta, såg smarrig ut :D Jättefin är du i håret Ulle, vill med göra nåt skoj, men vågar aldrig ta steget o färga :/ hehe. fina presenter du fått! :D ha så kul ikväll!!!!!! kramar!!!

2008-12-11 @ 17:53:40
URL: http://dandy84.blogspot,com
Postat av: katja

Grattis gums,ha en trevlig kväll.kram

2008-12-11 @ 19:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0