Brrr vad kallt...

Började dagen med en promenad på kransmossen med Anna och Ellen och mina små vikter;-) Mkt roligare att gå tillsammans med någon men man babblar mer än vad man går:-)
Fick en ny slags fukost hos Anna som bestod av 1 rått ägg,1,5 dl havregryn,lite funlight och 3 dl lättmjölk som sedan bara mixades. Låter inte så himla gott men va faktiskt helt okej.
Med tamke på hur slarvig jag är med frukosten efter promenaden annars så var detta kanon. I bästa fall annars så blir det en protein drink och en banan...hmmm jag måste bli bättre med kosten.
Nu har bästa Anna med sambo och vänner börjat lägga upp lite träning och kost för mig så det känns bra, då måste jag ju äta. Tyvärr så fungerar jag så som person att allt eller inget för min del, men det ger ju inga muskler och fastare kropp precis.

Dagen i övrigt har jag tillbringat på golvet med Nova,i tvättstugan och i diskhon.

Nu skall jag strax möta upp Marie vid Ramnasjön och vi skall gå och svettas lite ihop med våra vikter...Haha M har också inhandlat vikter. Sen blir det väl hem och lyfta lite "skrot" här hemma för att senare ta platts i soffan.

I morgon bitti är det återigen dax för promenad på Kransmossen...Gött men kallt så tidigt på morgonen,brrrrr.

Kommentarer
Postat av: Annapanna

Ja tänk underbara du vilka mil vi lagt bakom oss detta året på våra promenader! Tack för att du är sån go vän och härligt prommissällskap! Stor kram till dig. P.S. Frukostdrinken förstår jag många blir sugna på nu... pöss!

2008-12-31 @ 11:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0