30 års fest!

Ja i Torsdags var det dax för ytterligare lite kalas, denna kväll med 16 av mina tjejkompisar. En Torsdag kan tyckas konstigt för många men som alla vet så är December en sådan månad som man har så mycket inbokat under helgerna,Julbord,Lucia osv.
Det blev en härlig kväll med mat,lek och mycket skratt. Kan nog bäst förklara kvällen i bilder..

Blev firad med fin sång...


Jag och Josefine


Anna med taltutan i högsta hugg...


Sofie,Jag och Ann-Helen,saknar er så mycket tjejer...


Tess,Hanna och Madde!!!


Madde unt Maria


Söta Malin,svägerska Jessica och galna Anna


Jag och Syster fis i våra fina mössor


Vän Maria,Svägerska Lena,vän Mariana och Kusin Anna-Maria


Present öppning...


Som vi gillade;-)


En av presenterna,denna ifrån flckorna ifrån Gislaved


Doktor prutt undersöker godisskålen...


Flickorna ifrån Borås och jag.


Före                                     Under tiden                         Efter
     

Josse,jag och Jessica


Tack alla underbara tjejer för att ni gjorde denna kväll helt underbart rolig.
Kan medela att jag sov gott denna natten...

Kommentarer
Postat av: Sofie K

Hej Ulle!

Tack för att jag blev bjuden;) Såå kul o äntligen ses!! O så mysiga vänner du har i Borås;)

Ha det bäst!

Kram Sofie

2008-12-15 @ 12:08:33
Postat av: Hanna Engman

Tack för att jag fick komma och vara med för att fira dig!!!

Det var så trevligt och roligt! :-)

Underbara galna Boråstjejer var det ju mä!

Kramar!

2008-12-15 @ 12:34:01
URL: http://fruengman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0